Tuesday, October 21, 2008

lagi....

Wah..panas..panas..panas betul rapat umum dekat khar tadi..
Semangat betul pelajar upsi ni..ish3..termasuk la orang yang menulis ni..hehe
Sampai nak kepung kawan saya...cikgu fadh..ape kehenye yob bebudak aspirasi ni...budaya samseng menular-nular..
Dahla akhlak kelaut..(wahh..cam aku berakhlak sgt..hehe)..sampai kami pun terprovoke sama untuk bersorak-sorak..ape-ape pun kami lebih bersopan santun..hehe
Puak-puak aspirasi tu rajin pulak sebar surat layang kata salah sorang wakil calon kami songlap duit..tapi semuanya terjawab..jelas fitnah semata-mata..tunggula balasannya wahai DR.LUV.
Bagi ana..puak-puak aspirasi tu punya kelebihan dari segi calon yang pandai berucap..
Terutama dua calon perempuannya..tabik sikit..tapi taknak sebut nama..nanti terpromote lak..hehe..tapi pandai bercakap tak semestinya pandai bekerja kan..
Dan bagi ana lagi..calon-calon proislam or promahasiswa ni pula punya kelebihan dari segi akhlak dan kelakuan yang lebih baik..berkarisma untuk menjadi pemimpin yang baik..dan juga pandai berucap terutama ukhti aqilah hanis..masing-masing pernah memain peranan dalam gerak kerja islam dalam persatuan-persatuan mahupun kolej-kolej..jadi tunggu apa lagi kalian semua..esok turunlah mengundi..mengundi calon untuk perubahan..mahasiswa berkebajikan pencetus revolusi..
Calon umum:
1)nur aqilah hanis
2)nazira jiat
3)arif mohamad
4)mohd akmal madzir
5)wan nasrun

Calon FST lak:
1)mohd hanif
2)norhafizawati

5 comments:

Redzwan Abdullah said...

semoga pro-islam menang Baha...
Allah Akbar!!!

hambaAllah86 said...

salam..

takbir!!syukran kerna komen kt blog ana..

=int@neq@shut= said...

SALAM...hOho...penyOkong kuat....

aya hidayah said...

are we in the same group?
bley add ym x? cp_wansal....tq~

andalusia said...

what kind of group?