Saturday, November 8, 2008

sepandai-pandai tupai melompat..

Akhirnya...
Rekod bersih ana selama ini terpadam juga..
Saat yang paling ana bimbangkan akhirnya menjengah dalam hidup ana..
Fuhhh...

ANA DITAHAN POLIS TADI...HUHUHU..

Atas dua kesalahan..lesen takde dan roadtax tamat tempoh...huhu
Tapi alhamdulillah..ana tak disaman..polis tu hanya bagi ana amaran..
Huh..syukur sangat2..kalu tak habis 600..huhu

Sebenarnya panjang lagi cerita yang berlaku sebelum ana ditahan tu..
Tapi malas la nak cite..polis tu pandai perangkap ana..huhuhu
ana terperangkap dengan jerat polis tu..kantoi juga akhirnya..

Terima kasih ye pak polisi..baik juga polis-polis malaysia ni..
InsyaALLAH..nanti saya amek lesen eh..hehe..janji..

abang polis tu siap pesan kat ana..
nanti pesan kat anak-anak murid, jangan buat macam cikgu tao..hehe

p/s: moralnya..patuhi undang-undang jalan raya..hehe

5 comments:

Redzwan Abdullah said...

Ana nak kate satu perkara jer...
Ana rase, polis tue takde inegriti...
Haha...
Sebab sepatutnye diberikan saman sebagai amaran...
Bila die menolak utk memberi saman maka die tak menjalankan tugasnye...
(Haha.. Aku pon penah kena gitu gak dulu... Aku ada P tapi tak tampal sticker P... kalau kena saman tue mesti kena gantung la lesen)

andalusia said...

hehehe..bagi aku kalu polis xbagi saman kat aku barula ada integriti..ki3..

Ukhti Nazihah said...

tengah tepu studi, baca entry Baha tergelak sorang2. pengajaran yang agak lucu. Baha2.. nanti ambil lesen ye adik. (^^)

andalusia said...

hehe..yela kak..nanti ana amek..insyaALLAH..

Anonymous said...

ish2 nasib tak kena

saman....