Tuesday, November 4, 2008

terima kasih mama...


Hari ni telah genap usia ku yang ke 21..
Alhamdulillah syukur ke hadrat ALLAH S.W.T
Kerana telah memanjangkan usia ku sehingga mencecah 21 tahun..
Lama sudah aku menghirup udara Mu yaALLAH..
Lama sudah aku tanpa segan dan silu menikmati segala anugerah Mu..
Tapi kurangnya aku bersyukur kepadaMu..
Ampunkan aku ya rabb..

Bagi ana hari lahir bukan sepatutnya kita ketawa gembira berlebihan..
Sambutlah sekadar sahaja..
Kerana mengenangkan seorang ibu yang bertarung nyawa berjam2 lamanya hanya untuk memberi kita rasa nikmat dunia ini..
Mesti sakitnya tak terkata kan..semata2 kerana kita..
Peluk dan ciumlah ibu kita..berikanlah mereka hadiah kerana melahirkan kita..

Terima kasih mama..sebab melahirkan anakmu ini..membesarkan dengan secukupnya..
Sayangg mama..=)

dari seorang kawan..time kasih chedin:


Awan Berarak Ceria
Tiada Titisan Hujan
Pohon Melambai
Tanda Sokongan

Kususuri Perjalanan
Bertemankan Senyuman
Di Hari Lahirmu
Sahabatku

Dedaun Berguguran
Membuktikan Kedewasaan
Walau Tanpa Madah Dan Hadiah
Namun Cukup Bagiku
Sekadar Ucapan

Selamat Hari Lahir
Iringi Doa Kuhulur
Bersyukur KepadaNya
Atas Nikmat Usia

Sahabatku
Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini
Hiasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni
Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti
Selamat Hari Lahir

Usiamu Ibarat Mutiara
Tiada Berganti Lagi
Hiaskan Iman Bersulam Taqwa
Agar Sempat Mengucup
Haruman Syurgawi...=)


p/s: ana dah leh daftar mengundi!!!...yea2!!

7 comments:

=int@neq@shut= said...

SALAM....happy birthday BAHA..mOga pnjg umo murh rezki idup bhgia dunia akhirt ye...

mOga capai ap yg d inginkan...INSYAALLAH......
ukhwah fillah abadan abada...insyaAllah...

hehe~~~~~~~~~

andalusia said...

wkslm intan...
time kasih banyak2..
moga intan pun begitu..
peroleh segala yang diinginkan..
ameen..

insyaALLAH intan..=)

aya hidayah said...

eppi bday..

smg hebat dlm perjuangan~

Redzwan Abdullah said...

Selamat Hari Ulang Tahun Kelahiran...
Dah tua rupanya kau...
Semoga Panjang Umur dan Dimurahkan rezeki...
Entri tentang ibu memang sering menyebabkan aku sebak...
Thankz Baha...
Gud Luck For Exam too

andalusia said...

terima kasih redzwan n hidayah..=)

tua 2 taun je dari ko wan..hehe

bagusla ko masih ada rasa sebak tu..menandakan ko syg mak ko lagi..hehe

aqilahhanis said...

salamun'alaik. selamat hari lahir yang ke-21. Teruskan berjuang dalam medan dakwah.:)

andalusia said...

wkslm aqilah..
syukran..
sama juga..moga nti teruskan perjuangan dakwah nti...
moga menjadi mpp yang bekerja kerana ALLAH...