Wednesday, June 10, 2009

aku marah...!!!!

lama sangat dah tak meluahkan perkataan-perkataan di ruang ini..
hari ni rasa nak menaip sangat...
nak luah rasa geram..sedih..marah aku..
biar dunia tau aku tengah marah..
marah kat siapa?..
marah kat diri sendiri..
marah kat saudara seagama aku..
marah kat saudara sebangsa aku...

isyak semalam..12 saudara aku ditembak mati ketika solat isyak berjemaah..
pilu sangat aku rasa...
saudara yang hanya dibatasi dan dipisahkan oleh arus sungai golok telah dibunuh kejam..
tapi aku tak mampu nak berbuat apa-apa...
sibuk aku memandang ke hujung dunia nun di palestin..
tapi mereka yang lebih dekat dengan aku tiada apa yang mampu aku buat..
bermimpi lah aku nak bebaskan palestin..

kejamnya manusia..kenapa terlalu memusuhi Islam..
apakah dengan solat itu mengganggu tidur kalian..
atau kamu hanya mahu meluah rasa benci kepada kami umat Islam..
ahhh..aku benci..marah...

di setiap sudut dunia..umat Islam ditindas dan dipijak..
di selatan filipina..selatan Thai..bangsa ronghinya di burma..
umat islam di kemboja..
itu baru di south east asia..

umat islam hari ini umpama daging yang dikelilingi serigala-serigala..

bila lah boleh aku lihat umat islam ini kembali agung!!!....

1 comment:

inas said...

memang memilukan..

tp diorg kategori syahid kan? insyaAllah..