Wednesday, February 10, 2010

pengakuan tragis dari aku yang daif!!!

astaghfirullahhal'azim..
YaALLAH..ampunkan dosa ku andai apa yang aku lakukan selama ini sebenarnya mengundang murkaMu..sesungguhnya aku hamba Mu yang tiada daya dan upaya, melainkan hanya bergantung harap pada keagungan dan kekuasaanMu yaALLAH..aku pohon keampunan Mu jua andai pengakuan ku ini sebenarnya suatu tindakan yang salah..aku malu dan segan atas segala silap langkah ku..ampuni daku YaALLAH..

entry kali ini aku mula dengan pengaharapan moga ALLAH mengampunkan segala salah silap aku..entry ini hanya untuk mereka yang berkaitan dengan diri aku..iaitu sahabat sahabiah seperjuangan yang mengenali aku selama ini..

sahabat sahabiah yang dikasihi Fillah,

pengakuan ana ini sebenarnya ingin diluahkan ketika himpunan tempohari tapi disebabkan ana terpaksa ke acheh, jadi terpaksa ditangguhkan pengakuan itu hingga ke saat ini..ana memilih malam yang hening ini, selepas minum air radix dengan mat anip di slim river adalah kerana ana enggan memanjangkan lagi rahsia ini. takut maut datang dan ana tak berkesempatan untuk memohon kemaafan dari antum sekalian..

sebelum ana melakukan pengakuan dan permohonan maaf izinkan ana membuat sedikit penjelasan..selepas ana mengenali antum semua, diterima sebagai adik beradik antum, ana memikirkan apa yang ana boleh sumbangkan pada kehidupan baru ana ni..ana tak jumpa jawapannya..ana kurang ilmu untuk dikongsi, kurang thaqofah..kurang segalanya..apa yang ada pada ana hanya diri sendiri..jadi ana melakukan ijtihad sendiri dengan memutuskan untuk melakukan perkara ini agar ada perkara yang ana boleh sumbangkan pada jalan ni..agar ana juga tak tertinggal jauh daripada sahabat sekalian..dengan harapan ana juga mampu mengukir nama sebagai antara hambaNya yang menyumbang kepada kebangkitan kembali Islam suatu hari nanti..

alamak..tak jadilah bagitau sekarang...to be continued lah ye...kalau ana dah tak ada esok pagi, just maafkan ana ye..ASSALAMUALAIKUM...

p/s: jangan lupa mencari cinta ALLAH dalam tahajud padaNya....

1 comment:

Mujahideen said...

jangan lupa untuk selalu datang ke taman syurga kite ye :-)