Tuesday, February 3, 2009

salam untuk semua makhluk ALLAH

sakit mata...
bosan...
jemu...
menyampah...
buruk....

blog aku ni kena dijenamakan semula rasanya...
dalam bahasa orang puteh disebut 'rebranding'...
sebab tak cantik la blog ni..
orang nak baca pon bosan...
aku sendiri pun bosan menengoknye..huhu..

tapi nantilah..kena belajar ngan kawan dulu..
banyak kali dah try nak ubah tapi tak berjaya pon..
pelik betul...huhu...
siapa nak ajar?aku ni buta sikit bab teknologi ni...
yela orang kampung...

bertambah pening kepala aku apabila melihat perkembangan politik kat perak sekarang ni..
aduhai...
moga ALLAH selamatkan pemerintahan YB Nizar...
moga ALLAH limpah kan keberkatan dan rahmatNya..
moga ALLAH lindungi pemerintahannya daripada segala perancangan jahat musuh..

aku sekarang tengah mengumpul semula saki baki kekuatan yang ada..
kerana perjalanan aku sebagai pelajar masih panjang dan berliku...
sudah mula terasa dalam diri aku ni rasa malas..malas..dan malas...huhu
tak elok kan..seorang muslim yang baik tak boleh ada sifat malas...
muslim kena rajin..kena semangat...
ALLAH suka muslim yang rajin...
tapi kenapa aku malas?sebab aku muslim tak baik kot..huhu
Nauzubillahhiminzalik....

YAALLAH...lindungilah aku dari sifat-sifat tercela...daripada perkara-perkara yang Engkau tidak sukai...

ok lah..perut pon sudah menyanyi riang...
nak pi pekena nasi lemak makcik kiah jap...
lapar...
hari ni perak cuti....=)

semoga ketemu lagi di lain coretan...


ikhlas daripada: andalusia

No comments: