Tuesday, November 3, 2009

aku masih muda remaja

genap 4 november 2009
aku sudah menganjak ke usia genap 22 tahun..
bermakna..
sudah 22 tahun ALLAH mengizinkan aku menghirup udaranya..
sudah 22 tahun ALLAH memberi peluang kepada aku untuk memperbanyakkan amal padaNYA..
sudah 22 tahun ALLAH mengurniakan aku rezekiNYA..
selama itu juga aku mengingkari segala perintahNYA..
selama itu juga aku lupa akan NYA..
ampuni aku..panjangkan umurku..rahmati aku ya ALLAH..

kurniakan aku satu hari nanti..
keluarga yang sentiasa berjuang untuk mendaulatkan agamaMU..
isteri dan anak-anak yang menjadi penyejuk hati..
Istiqomahkan aku pada jalan ini yaALLAH..

Alhamdulillah..segala puji untukMu Tuhan yang menciptakan..
ALLAHHUAKBAR!!!!!

p/s: esok exam numerical method ..yang terbaik!!..insyaALLAH

7 comments:

♥ HeRWaNa HeRMan ♥ said...

SELAMAT HRI LAHIR...

ALL THE BEST...

SALAM IMTIHAN...

BITTAUFIQ WANNAJH...

Unknown said...

Salam imtihan. Insya Allah, moga harapan enta semuanya tercapai.

Selamat hari lahir. Rupanya dah masuk 22 tahun enta ya. Bukan muda remaja lagi tu. Dah dewasa. Dah boleh kawin dan dapatkan anak pun. :)

Apapun ana doakan enta dipermudahkan dalam segala urusan. Moga jadi insan yang cemerlang.

syaf & gie said...

muslim yang paling bhgia tidak selalu mmilki hal2 yang terbaik, ttapi mrka hnya brusaha mnjadikn yang trbaik dr stiap yang hadir dlm hidupnya.kadang2 mungkin kita tidak dapt semua yang dkhendaki/dicita tapi kita sntsa dpt apa yg kita prlukan yg boleh mnjadikan hidup bhgia, dgn rahmatNya serta mnsyukuri & mmanfaatkn sgala nikmatNya wlau sdikit jua..mnjadikn hidup brmakna dbwh kredhaanNya.

ssungguhnya brtmbah usia semkin dekat dgn kmatian dn brtemu Yang maha Esa..

~sanah helwah wa bittaufiq wannajah fil imtihan~ =)

Asrari said...

Sanah Helwah ya akh =)
patutla buat mkn2 ye...hehe

mg allah terus titipkan kasihNya buat nta, insyaallah.

Tg Abd Ghafar B Tg Ahmad said...

Selamat Pendek Umur & Selamat Panjang Umur.

Moge terus Istiqamah pada jalan perjuangan ini.

Maa Taufiq Wa Najah

intan shafiqah said...

SALAM...
baha~...
epi besday eh...mOga Panjang umO, murh rezki...may Allah bless u alwayz...

andalusia said...

jazakumullah kepada semua..wana herman, abg rijal, syaf, asyitar, abg tg, n intan..=)..ana hargai..syukran..